Free cookie consent management tool by TermsFeed

GDPR

Zásady ochrany osobních údajů (GDPR) pro eventovou agenturu

Jako eventová agentura, která pracuje s osobními údaji svých klientů, partnerů i účastníků akcí, se zavazujeme k ochraně těchto informací v souladu s nařízením GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Naše zásady zahrnují:

1. Sbírání údajů:

Zpracováváme pouze nezbytné osobní údaje (např. jméno, kontaktní údaje, pracovní pozice) pro účely plánování a realizace akcí, marketingových aktivit a komunikace s klienty.

2. Účel zpracování:

Údaje používáme pouze k účelům, k nimž byly poskytnuty – organizace a správa eventů, zasílání pozvánek, fakturace, nebo marketingové aktivity, vždy s informovaným souhlasem subjektů údajů.

3. Bezpečnost:

Osobní údaje jsou chráněny technickými a organizačními opatřeními, která zabraňují neoprávněnému přístupu, úpravám nebo ztrátě údajů.

4. Sdílení údajů:

Osobní údaje nebudeme sdílet s třetími stranami, pokud to není nezbytné pro zajištění dané akce (např. s dodavateli služeb), a to vždy se zárukou ochrany údajů podle smlouvy.

5. Práva subjektů:

Každý má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování. Rovněž je možné kdykoliv odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů pro marketingové účely.

6. Doba uchování:

Osobní údaje uchováváme pouze po dobu nezbytnou pro splnění smluvních a právních povinností, nebo dokud neodvoláte svůj souhlas se zpracováním.

V případě dotazů týkajících se zpracování vašich osobních údajů nebo uplatnění vašich práv nás můžete kontaktovat na uvedených kontaktech na našich webových stránkách.

Tímto způsobem plníme své závazky v souladu s GDPR a chráníme vaše osobní údaje s maximální péčí a odpovědností.