Free cookie consent management tool by TermsFeed

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi naší agenturou a našimi klienty při poskytování služeb v oblasti organizace a realizace akcí. Přečtením a uzavřením smlouvy souhlasíte s následujícími podmínkami:

1. Uzavření smlouvy:

Smlouva mezi eventovou agenturou a klientem je uzavřena na základě objednávky, která může být zaslána elektronicky nebo písemně. Potvrzením objednávky ze strany agentury vzniká závazný smluvní vztah.

2. Cena a platební podmínky:

Cena za poskytované služby je stanovena individuálně podle povahy a rozsahu objednané akce. Zálohová platba ve výši 50 % je splatná při potvrzení objednávky, zbytek částky je splatný do 14 dnů po realizaci akce, pokud není dohodnuto jinak.

3. Storno podmínky:

V případě zrušení akce ze strany klienta je agentura oprávněna účtovat storno poplatek v následující výši:

  • 50 % z dohodnuté ceny při zrušení do 30 dnů před akcí,
  • 80 % z dohodnuté ceny při zrušení do 14 dnů před akcí,
  • 100 % z dohodnuté ceny při zrušení méně než 7 dnů před akcí.

4. Změny a úpravy akce:

Jakékoliv změny v rozsahu nebo harmonogramu akce musí být dohodnuty písemně. Změny mohou ovlivnit konečnou cenu a budou zahrnuty do závěrečné faktury.

5. Odpovědnost:

Agentura nenese odpovědnost za škody způsobené třetími stranami, při realizované akci za škody způsobené zaměstnanci objednatele (např. dodavateli), nebo za nepředvídatelné události mimo kontrolu agentury (např. nepříznivé počasí). Agentura se zavazuje zajistit náhradní plnění, pokud je to možné.

6. Ochrana osobních údajů:

V souladu s nařízením GDPR se zavazujeme chránit osobní údaje klientů a účastníků akcí. Osobní údaje budou použity pouze pro účely organizace akce a nebudou předávány třetím stranám bez souhlasu.

7. Autorská práva a použití materiálů:

Klient souhlasí s tím, že agentura může během akce pořizovat fotografie a videa, která budou použita pro marketingové účely agentury, pokud není dohodnuto jinak. Všechny materiály z akce jsou chráněny autorským právem.

8. Reklamace:

Případné reklamace na kvalitu služeb musí být podány písemně do 7 dnů od ukončení akce. Agentura se zavazuje řešit reklamaci v co nejkratším možném čase.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné od okamžiku jejich zveřejnění na webových stránkách a klienti jsou s nimi seznámeni před uzavřením smlouvy. Veškeré spory budou řešeny v souladu s českými zákony.


Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete více informací, neváhejte nás kontaktovat.